Jesteśmy firmą wspierającą rozwój eksportu polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. W związku ze zwiększaniem portfolio naszych usług rozszerzamy nasz zespół i aktualnie poszukujemy osób na następujące stanowiska:
Praktyki / Staże
1. Praktyka w księgowości projektów unijnych
Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków
Głównym obowiązkiem jest pomoc specjalistom w rozliczeniu projektów unijnych klientów firmy:
- przygotowanie wstępnych dokumentów zgodnie z wytycznymi instytucji administracyjnych na podstawie opracowanych formatek i przykładów;
- wykonywanie prac administracyjno-księgowych, m.in. przygotowanie i weryfikacja oraz dekretacja dokumentów księgowych;
- weryfikacji i opisie faktur, rachunków i innych dokumentów księgowych zgodnie z podpisaną przez klienta umową o dofinansowanie;
- dbanie o porządek i wspieranie pracy zespołu specjalistów;
- kontakt e-mailowy lub telefoniczny z klientami i instytucjami administracyjnych, m.in. PARP, Instytucjami pośredniczącymi, US, ZUS;
- obsługa generatora wniosków.
Firma oferuje
- dobra lokalizacja (Warszawa Śródmieście, ul. Trębacka – 13 min. spacerem od Wydział Nauk Ekonomicznych UW, do 25 min. transportem miejskim do SGH);
- zdobycie doświadczenia zawodowego lub podniesienie kwalifikacji w zakresie analiz rynkowych i konsultingu wymagane na stanowisku Księgowej projektów unijnych;
- praktyki trwające 200 godzin, które należy zrealizować w okresie do 3 miesięcy;
- dziennie od 4 do 8 godz. pracy między 7:00 a 18:00 ustalane indywidualnie z koordynatorem na zasadach elastycznych;
- po zakończeniu praktyk wystawienie rzetelnych referencji oraz ewentualne zaproponowanie zatrudnienia;
- zawarcie umowy dwustronnej o praktyki/staż albo na życzenie studenta trójstronnej (z uczelnią wyższą);
- przyjazną atmosferę pracy.
Wymagania
- zainteresowanie rachunkowością i dotacjami unijnymi;
- entuzjazm w wykonywaniu prac administracyjno-księgowych, m.in. opis faktur, tworzenie pism urzędowych;
- dokładność w pracy z dokumentami;
- umiejętności organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem;
- zdolności zaawansowanej obsługi pakietu MS Office (Excel, Word).
Mile widziane
- angielski na poziomie co najmniej średniozaawansowany;
- doświadczenie w obsłudze generatora wniosków.
CV prosimy kierować na adres: rekrutacja@paszportdoeksportu.pl
Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 02.101.926 z późniejszymi zmianami)”
2. Praktyki w Dziale analiz rynkowych
Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków
- wyszukiwanie i selekcja informacji gospodarczych;
- wsparcie zespołu analityków w zakresie opracowywania analiz rynków zagranicznych pod kątem wybranych kategorii produktów;
- nauczenie się opracowywanie podstawowych prognoz finansowych;
- opracowania wniosków o dofinansowanie projektu związanych z rozwojem działalności eksportowej;
- kontakt telefoniczny lub e-mailowy z klientami;
- obsługa generatora wniosków.
Oferujemy
- intelektualnie wymagającą, ale niezwykle rozwijającą praktykę polegającą na poznaniu i opracowaniu pod nadzorem koordynatora ciekawych narzędzi analitycznych (analizy wskaźnikowej, PEST, SWOT produktu lub rynku, benchmarking, itp.);
- dobra lokalizacja (Warszawa Śródmieście, ul. Trębacka – 13 min. spacerem od Wydział Nauk Ekonomicznych UW, do 25 min. transportem miejskim do SGH);
- zdobycie doświadczenia zawodowego lub podniesienie kwalifikacji w zakresie analiz rynkowych i konsultingu wymagane na stanowisku Analityka rynków zagranicznych;
- praktyki bezpłatne trwające 200 godzin, które należy zrealizować w okresie do 3 miesięcy;
- dziennie od 4 do 8 godz. pracy między 7:00 a 18:00 ustalane indywidualnie z koordynatorem na zasadach elastycznych;
- po zakończeniu praktyk wystawienie rzetelnych referencji oraz ewentualne zaproponowanie zatrudnienia w biurze lub na zasadach zdalnej współpracy;
- zawarcie umowy dwustronnej o praktyki/staż albo na życzenie studenta trójstronnej (z uczelnią wyższą);
- przyjazną atmosferę pracy.
Wymagania
- wykształcenie: co najmniej studenci studiów licencjackich na kierunkach ekonomicznych (ekonomia, stosunki międzynarodowe, zarządzanie strategiczne);
- wysokie zdolności analityczne oraz sumienność, dokładność, systematyczność i odpowiedzialność;
- chęć nauczenia się opracowywania długich tekstów analitycznych w języku polskim;
- chęć nabycie umiejętność analizy sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych);
- biegła znajomość języka polskiego, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, dobrze widziana znajomość innych języków nowożytnych;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word);
- umiejętność pracy indywidualnej i w zespole oraz łatwość nawiązywania kontaktów.
CV oraz list motywacyjny w j. polskim prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@paszportdoeksportu.pl
Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 02.101.926 z późniejszymi zmianami)”
Praca
1. Specjalista ds. księgowości projektów unijnych
Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków
Głównym obowiązkiem jest rozliczenie projektów unijnych klientów firmy:
- przygotowanie umów i wymaganych dokumentów zgodnie z wytycznymi instytucji administracyjnych;
- wykonywanie prac administracyjno-księgowych, m.in. przygotowanie i weryfikacja oraz dekretacja dokumentów księgowych;
- rozliczanie projektów unijnych zgodnie z podpisaną przez klienta umową o dofinansowanie, polegające na weryfikacji i opisie faktur, rachunków i innych dokumentów księgowych;
- dbanie o porządek i wspieranie pracy zespołu analityków;
- kontakt telefoniczny, e-mailowy, bezpośredni z klientami i instytucjami administracyjnych, m.in. PARP, Instytucjami pośredniczącymi, US, ZUS;
- obsługa generatora wniosków.
Firma oferuje
- pracę w dobrej lokalizacji (Warszawa Śródmieście, ul. Trębacka);
- podniesienie kwalifikacji zawodowych;
- pracę na pełny etat (8 godz. dziennie, 40 godz. w tygodniu) na okres próbny;
- elastyczne godziny pracy po wcześniejszym ustaleniu z zespołem między 7:00 a 18:00;
- przyjazną atmosferę pracy.
Wymagania
- zainteresowanie rachunkowością i dotacjami unijnymi;
- znajomość zasad rachunkowości;
- dokładność w pracy z dokumentami;
- umiejętności organizacji pracy własnej;
- zdolności zaawansowanej obsługi pakietu MS Office (Excel, Word).
Mile widziane
- angielski na poziomie co najmniej średniozaawansowany;
- doświadczenie w wykonywaniu prac administracyjno-księgowych oraz w przygotowaniu i weryfikacji dokumentów księgowych, m.in. opis faktur, tworzenie pism urzędowych;
- doświadczenie w obsłudze generatora wniosków.
CV prosimy kierować na adres: rekrutacja@paszportdoeksportu.pl
Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 02.101.926 z późniejszymi zmianami)”
2. Analityk rynków zagranicznych
Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków
- wyszukiwanie i selekcja informacji gospodarczych;
- analiza rynków zagranicznych pod kątem wybranych kategorii produktów;
- współpraca z zespołem analityków w zakresie opracowywania analiz rynków zagranicznych;
- opracowanie podstawowych prognoz finansowych;
- opracowania wniosków o dofinansowanie projektu związanych z rozwojem działalności eksportowej;
- kontakt telefoniczny, e-mailowy, bezpośredni z klientami;
- obsługa generatora wniosków.
Oferujemy
- pracę w dobrej lokalizacji (Warszawa Śródmieście, ul. Trębacka);
- zdobycie doświadczenia zawodowego w zakresie analiz rynkowych i konsultingu;
- pracę na pełny etat (8 godz. dziennie, 40 godz. w tygodniu) na okres próbny, umowę zlecenia, o dzieło lub umowy o pracę;
- elastyczne godziny pracy po wcześniejszym ustaleniu z zespołem między 7:00 a 18:00 w biurze lub zdalnie o każdej porze;
- przyjazną atmosferę pracy.
Wymagania
- wykształcenie: co najmniej studenci studiów licencjackich na kierunkach ekonomicznych (ekonomia, stosunki międzynarodowe, zarządzanie strategiczne);
- biegłość w opracowywaniu długich tekstów analitycznych w języku polskim (w języku obcym będzie dodatkowym atutem);
- dobrze widziana umiejętność analizy sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych);
- wysokie zdolności analityczne oraz sumienność, dokładność, systematyczność i odpowiedzialność;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- dobrze widziana znajomość innych języków nowożytnych;
- zdolności zaawansowanej obsługi pakietu MS Office (Excel, Word);
- umiejętność pracy indywidualnej i w zespole oraz łatwość nawiązywania kontaktów.
CV oraz list motywacyjny w j. polskim prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@paszportdoeksportu.pl
Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 02.101.926 z późniejszymi zmianami)”
3. Zewnętrzny analityk rynków zagranicznych - praca zdalna
Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków
- wyszukiwanie i selekcja informacji gospodarczych;
- analiza rynków zagranicznych pod kątem wybranych kategorii produktów;
- współpraca z zespołem analityków w zakresie opracowywania analiz rynków zagranicznych;
- opracowanie podstawowych prognoz finansowych;
- opracowania wybranych części wniosków o dofinansowanie projektu związanych z rozwojem działalności eksportowej;
- kontakt telefoniczny, e-mailowy, bezpośredni z klientami.
Oferujemy
- pracę przy ciekawych projektach dla firm z sektora MŚP;
- pracę zdalną za pośrednictwem zdalnego pulpitu z dowolnego miejsca po spełnieniu warunków technicznych;
- elastyczne godziny pracy o każdej porze po ustaleniu zakresu i czasu wykonanie prac z koordynatorem (godziny są zliczane przez program komputerowy);
- zdobycie doświadczenia zawodowego w zakresie analiz rynkowych i konsultingu, a przy dłużej współpracy wystawienie rzetelnych referencji;
- szkolenie techniczne z obsługi pulpitu zdalnego;
- konkurencyjne stawki godzinowe;
- pracę na umowę o dzieło;
- przyjazną atmosferę pracy.
Wymagania
Merytoryczne
- wykształcenie wyższe, specjalność ekonomiczne (ekonomia, stosunki międzynarodowe, zarządzanie strategiczne), doświadczenie co najmniej 1 rok;
- biegłość w opracowywaniu długich tekstów analitycznych w języku polskim (w języku obcym będzie dodatkowym atutem);
- dobrze widziana umiejętność analizy sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych);
- wysokie zdolności analityczne oraz sumienność, dokładność, systematyczność i odpowiedzialność;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- dobrze widziana znajomość innych języków nowożytnych;
- zdolności zaawansowanej obsługi pakietu MS Office (Excel, Word);
- umiejętność pracy indywidualnej i w zespole oraz łatwość nawiązywania kontaktów.
Techniczne
- własny komputer ze stałym podłączeniem do szybkiego Internetu (min. 0,2 Mb/s);
- telefon komórkowy;
- ponadstandardowa znajomość programu MS Word (formatowanie tekstu, tabel itp.) oraz Excel (generowanie i formatowanie wykresów, zastosowanie formuł itp.);
- pisanie bezwzrokowe na klawiaturze;
CV oraz list motywacyjny w j. polskim prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@paszportdoeksportu.pl
Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 02.101.926 z późniejszymi zmianami)”
W przypadku zainteresowania profilem naszej działalności i chęcią rozpoczęcia pracy, bądź współpracy prosimy kierować CV na adres: rekrutacja@paszportdoeksportu.pl.
Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 02.101.926 z późniejszymi zmianami)”
Archiwum
1. Specjalista ds. Rozwoju Eksportu
Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków
- nawiązywanie kontaktu z zagranicznymi Klientami Firmy, aktualizacja bazy danych o Klientach i przygotowywanie ofert współpracy;
- informowanie potencjalnych zagranicznych Klientów o możliwościach ekspansji na rynek polski;
- przygotowywaniu materiałów informacyjno-promocyjnych;
- wyszukiwanie i selekcja informacji gospodarczych oraz opracowywania analiz rynków zagranicznych pod kątem wybranych kategorii produktów.
Oferujemy
- szkolenia produktowe;
- dogodną lokalizację i przyjazną atmosferę.
Wymagania
- wykształcenie: co najmniej studenci studiów licencjackich;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego potwierdzona certyfikatem, również wysokich umiejętności komunikacji werbalnej w tych językach;
- bardzo dobra komunikacja pisemna;
- wysokie zdolności analityczne, dokładność i systematyczność;
- zdolności zaawansowanej obsługi pakietu MS Office (Excel, Word);
- umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
- mile widziane doświadczenie w telemarketingu.
CV prosimy kierować na adres: rekrutacja@paszportdoeksportu.pl
Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 02.101.926 z późniejszymi zmianami)”