Międzynarodowa Konferencja „Jak sprzedać polskie produkty na rynkach eksportowych?”
24 października 2018 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach redakcja portalu IndustryStock.pl organizuje Międzynarodową Konferencję „Jak sprzedać polskie produkty na rynkach eksportowych?”
Wydarzenie połączy w jednym miejscu menadżerów, przedsiębiorców oraz przedstawicieli biznesu z całego kraju, którzy są zaangażowani w procesy internacjonalizacji polskich produktów, know-how oraz polskiej gospodarki.
Interdyscyplinarna wiedza grona wykładowców z Polski, Chin, Hiszpanii i Niemiec poparta będzie praktycznymi informacjami na temat efektywnego prowadzenia działań na różnych rynkach eksportowych.
Podjęte zostaną następujące wątki tematyczne:
- Jak efektywnie budować strategie eksportowe?
- Specyfika rynków eksportowych.
- Rynek niemiecki – pierwszy krok w eksporcie.
- Negocjacje międzynarodowe – jak je prowadzić.
- Skuteczny marketing międzynarodowy.
- Międzynarodowy savoir vivre.
Kluczowym punktem konferencji będzie dyskusja, w czasie której uczestnicy podzielą się swoimi doświadczeniami z kontaktów z zagranicznymi partnerami, zaś eksperci odpowiedzą na wszystkie pytania słuchaczy. Kierownictwo naukowe: dr Jerzy Tuszyński.
Konferencja będzie towarzyszyła XII Międzynarodowym Targom Hydrauliki, Pneumatyki i Mechatroniki, które będą zlokalizowane w tym samym obiekcie. Uczestnicy konferencji będą mieli możliwość nieodpłatnego zapoznania się z ekspozycją targów i ofertami wystawców.
Dla klientów IndustryStock.pl z aktywnym pakietem premium oraz dla wystawców targów HaPeS została przygotowana specjalna oferta uczestnictwa w konferencji.
Więcej informacji o konferencji oraz formularz rejestracyjny: http://konferencjaeksport.elamed.pl
Informacje dla uczestników i partnerów biznesowych:
Justyna Pich
tel.: +48 32 788 51 51,
mob.: +48 885 058 817,
e-mail: justyna.pich@industrystock.pl
Informacje o organizatorze
IndustryStock to globalna i renomowana platforma internetowa, której misją jest zaspokajanie potrzeb informacyjnych i komunikacyjnych przedsiębiorstw (producentów, dystrybutorów i usługodawców działających we wszystkich segmentach gospodarki) oraz ułatwianie zainteresowanym firmom nawiązywania kontaktów handlowych i kooperacyjnych w skali globalnej. Właścicielem platformy jest Deutscher Medien Verlag (DMV), a polski oddział prowadzi przedstawiciel i administrator Elamed Media Group.
Deutscher Medien Verlag GmbH spółka założona w 2003 roku w Niemczech i działa na obszarach Niemiec, Chin, Czech, Hiszpanii, Polski i Węgier.
Elamed Media Group jest największym w Polsce wydawnictwem czasopism branżowych, powstałym w 1992 roku. Oprócz 25 tytułów prasowych wydaje książki specjalistyczne oraz multimedialne materiały edukacyjne. Prowadzi również działalności szkoleniową w obszarach tematycznych wydawanych periodyków.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!